Kuntavaaliehdokkaat 2021

49 PAULA ERAMA-KUOSMANEN Vanha Kajamo 71 v Ylioppilas Eläkeläinen, omaishoitaja, edunvalvoja Kekoniityn laituriyhdistyksen sihteeri. "Yhdessä Maskua kehittäen. Toinen toisistamme huolta pitäen. Tänään, huomenna ja joka päivä."
50 PASI HEINONEN Kajamo 41 v Insinööri (AMK) Projektipäällikkö SBS Masku ry johtokunnan jäsen "Maskusta vieläkin parempi paikka asua, elää, yrittää ja harrastaa. "
51 TIMPPA HONKASALO Seikelä 49 v FM Yrittäjä Maskun Kokoomus ry varapuheenjohtaja "Elävässä Maskussa tapahtuu."
52 MIA HÖRKKÖ Niemenkulma 48 v Terveydenhoitaja (AMK) Terveydenhoitaja, yrittäjä "Kaikkia tarvitaan ja yhdessä onnistutaan."
53 HANNU KANKARJÄRVI Humikkala 61 v Peruskoulu Työnjohtaja Rakennus- ja ympäristölautakunnan varapuheenjohtaja, uskottu mies, tiejaoston varajäsen, kirkkovaltuuston jäsen. "Rakennetaan yhdessä Maskua tulevaisuuteen."
54 MARI KARSIO Seikelä 38 v OTM, varatuomari Lakimies Verotuksen oikaisulautakunnan jäsen, kirkkovaltuuston varapuheenjohtaja, Lundan kyläyhdistyksen ja Masku-Seuran johtokunnan jäsen "Arkijärkeä ja aitoa kiinnostusta Maskun tulevaisuuteen."
55 RAMI KOIVISTO Askainen 46 v Ylioppilas, mekatroniikan mekaanikko Yrittäjä, konemyyjä Kunnanvaltuutettu, teknisen lautakunnan varajäsen. "Perinteitä kunnioittaen. Tulevaisuutta rakentaen."
56 TIMO LAMMILA Humikkala 43 v FM, Insinööri (AMK) Ohjelmistoasiantuntija "Anna äänellesi merkitys."
57 SUSANNA LEHTOJÄRVI Piiksvuori 43 v MBA Palvelumuotoilija Kunnanvaltuutettu, kunnanhallituksen puheenjohtaja, henkilöstöjaoston puheenjohtaja, nuorisovaltuuston kummivaltuutettu ”Tulevaisuus tehdään tänään.”
58 HEIDI LESKINEN Ohensaari 41 v Tradenomi Palkkasihteeri Seikelän koulun vanhempainyhdistys.
59 PETRI LINKOALA Maskun Lemu 44 v RKM (AMK) Opettaja, työpäällikkö Turun Rakennusmestarit ja -insinöörit AMK yhdistyksen puheenjohtaja ja RKL:n liittohallituksen jäsen. "Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja kuntamme parasta."
60 PÄIVI MOISIO Humikkala, Tammialho 48 v Diplomi-insinööri Turvallisuus- ja ympäristöasiantuntija Kunnanvaltuutettu vuodesta 2009, varhaiskasvatus- ja opetuslautakunnan puheenjohtaja, kunnanhallituksen varajäsen, teknisen lautakunnan varajäsen, Sandvikin ylempien toimihenkilöiden varaluottamushenkilö "Tarkka taloudenpito takaa tarpeelliset palvelut meille kaikille."
61 JAAKKO MUSSAARI (sit.) Niemenkulma 42 v Upseeri (SM) Upseeri, majuri Upseeriliiton Turun osaston PJ, luottamusmies, Turun kadettipiirin hallitus, Niemenkulman kyläyhdistyksen johtokunta "Yhdessä olemme oikeassa. Huomennakin."
62 VILLE MYKRÄ Piiksvuori 39 v Diplomi-insinööri (Åbo Akademi) Senior Project Manager Valmentajana T-14 Maskun Palloseura "Tyytyväisyyteen loppuu kehitys."
63 ANU OIKARINEN Riviera 52 v KTM, FM Käännöstoimiston johtaja Kunnanvaltuutettu, varhaiskasvatus- ja opetuslautakunnan jäsen, käräjäoikeuden lautamies, SBS Maskun johtokunnan jäsen. "Positiivisuutta ja yhteistyötä päätöksentekoon."
64 ERKKI OJANEN Humikkala 65 v Rakennusinsinööri Kevytyrittäjä (konsultointi) Kunnanvaltuuston 1. varajäsen, teknisen lautakunnan varapuheenjohtaja, Rasekon valtuusto. "Rakentavalla yhteistyöllä tuloksiin!"
65 JARMO PAHIKKALA Humikkala Karhunpuisto 64 v Teknikko Konemyyjä Hyvinvointilautakunnan puheenjohtaja, Rotary AG "Jatketaan yhdessä viihtyisän asuinkuntamme rakentamista."
66 SATU RAIKUNEN Keskusta 35 v Ylioppilas, ensihoitaja (Yamk) Ensihoitaja "Järkevällä päätöksenteolla tulevaisuuden Maskusta terve, toimiva ja turvallinen asuinympäristö kaikissa elämänvaiheissa."
67 HEIDI RANTALA Kankainen 39 v Ylioppilas, laboratorioanalyytikko, JYEAT Operatiivinen johtaja (Health tech) Kunnanvaltuutettu, teknisen lautakunnan jäsen, hyvinvointilautakunnan varajäsen, varhaiskasvatus- ja opetuslautakunnan varajäsen, Maskun kokoomus ry:n hallituksen jäsen. "Parempi tulevaisuus ei synny itsestään."
68 TONI SALONEN Kiveinen 42 v Insinööri, yrittäjä tehokkuusasiantuntija, autoteollisuuden konsultti, reserviläisliiton jäsen.
69 JUSSI SANDBERG Maskun kirkonkylä 40 v Poliisi (AMK) Vanhempi konstaapeli Kunnanvaltuutettu, kunnanhallitus, Lounais-Suomen poliisin neuvottelukunta (Maskun kunnan edustus), Mietoisten Sp isännistö, Turun Kauppakamarin kauppavaliokunta, Maskun VPKn päällikkö. "Tulevaisuutta rakentaen, perinteitä kunnioittaen. Viihtyisä ja turvallinen Masku, myös huomenna."
70 HANNA-KAISA SAVELA Maskun kirkonkylä 33 v Insinööri (AMK) Aluemyyntipäällikkö Maskun Kokoomus ry:n puheenjohtaja ja Maskun Kirkonseudun Asukasyhdistys ry "Tehdään yhdessä monien mahdollisuuksien Maskusta elinvoimainen, viihtyisä ja turvallinen kaikille kuntalaisille!"
71 KIRSI SIIRA Niemenkulma 42 v Sairaanhoitaja YAMK, AmO Terveysalan opettaja, sairaanhoitaja, yrittäjä Kokoomuksen sivistyspolitiikan verkoston puheenjohtaja, Seikelän koulun vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja, Diakoniatyöryhmän jäsen, Turun kauppakamarin koulutus- ja työvoimavaliokunnan jäsen. "Taidolla, intohimolla ja teoilla kohti liikkuvampaa Maskua!
72 AKI SIMOLA Maskun kirkonkylä 54 v Yritysneuvoja (Eat) Yrittäjä Kunnanvaltuutettu vuodesta 1997, valtuuston varapuheenjohtaja, Akselin hallituksen varapuheenjohtaja, valtuuston vaalilautakunnan puheenjohtaja, Vakka-Suomen Media Osuuskunnan hallitus, Kasitieverkosto, Mietoisten Sp isännistö, MaPS kunniapuheenjohtaja "Päätöksenteko on joukkuepeliä! Sisulla ja sydämellä."
73 MIKA VÄLIMAA Humikkala 50 v OTM Lakimies Yhdenvertaisuusasioiden neuvottelukunnan jäsen, varhaiskasvatus- ja opetuslautakunnan varajäsen, Akseli-alueen vammaisneuvoston jäsen "Meidän Masku, meidän teot."