Tavoitteemme

Monipuoliset palvelut, hyvä sijainti, maaseudun rauha ja puhdas luonto - niistä muodostuu maskulainen elinympäristömme.

Me kokoomuslaiset toimimme sen puolesta, että Masku pysyy jatkossakin elinvoimaisena, turvallisena ja viihtyisänä asuinympäristönä.

Meille on tärkeää, että lapset, vanhukset ja vammaiset hoidetaan yksilöllisesti heidän tarpeidensa mukaan. Myös koulujen resursseista tulee huolehtia niin, että taataan hyvät oppimismahdollisuudet kaikille lapsille.

Maskussa voi harrastaa monipuolisesti jalkapallosta golfiin. Nämä liikunta- ja harrastusmahdollisuudet pyrimme säilyttämään tulevaisuudessakin.

Kuntalaisten mielipiteet ovat meille tärkeitä palvelujen suunnittelussa ja toteutuksessa.

Tulemalla mukaan yhdistyksemme toimintaan saat tuotua näkemyksiäsi entistä helpommin esille ja voimme yhdessä tehdä töitä vielä paremman Maskun hyväksi.

Uusi valtuustokausi 2021-2025 alkamassa

Pitkät perinteet ja vahva kannatus

Maskun Kokoomuksella on pitkät perinteet. Olemme toimineet jo vuodesta 1949 lähtien. Puolueella on Maskussa vahva kannatus ja eniten paikkoja nykyisessä 35-paikkaisessa kunnanvaltuustossa (10 valtuutettua valtuustokaudella 1.8.2021–31.5.2025).

Kokoomuksella on vahva edustus kunnanhallituksessa (3 paikkaa) kuten myös kaikissa lautakunnissa, niin puheenjohtajien kuin jäsentenkin osalta.

Lisäksi jäseniämme on nimetty ylikunnallisiin luottamustehtäviin.

Miten juuri sinä voit vaikuttaa ja osallistua?

• Voit lähteä itse ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin! Tämä on kaikkein konkreettisin tapa päästä vaikuttamaan oman asuinympäristön asioihin.
  • Voit liittyä kokoomuksen jäseneksi.
  • Voit tehdä vapaaehtoistyötä tuomalla osaamistasi paikallisyhdistyksen toiminnan hyväksi. Pienetkin teot ratkaisevat.
  • Voit tukea valtuutettujamme sosiaalisessa mediassa tykkäämällä ja kommentoimalla julkaisuja.
  • Voit auttaa kunnallisvaalien ehdokashankinnassa kysymällä potentiaalisia henkilöitä ehdolle tai antaa vinkit kokoomuslaisille.
  • Voit osallistua tapahtumien järjestämiseen.
  • Voit ilmoittautua vaalilautakuntaan vaalien alla, sillä etenkin kunnallisvaaleissa ehdokkaat tai heidän perheenjäsenensä ei saa olla mukana vaalijärjestelyissä. (Kunta maksaa tästä työstä korvauksen.)